lördag 27 juni 2015

Lycklig


För ett år sen trodde jag att jag aldrig skulle kunna vara lycklig utan pojkvän jag aldrig haft. Kände och visste att nåt fattas. Hade tomt i mig. Jag var olycklig i sex år. Allt börja den dagen jag fick brevet som berätta i vilken högstadie jag skulle gå. Jag kommer fortfarande ihåg den dagen. Jag grät när jag läste brevet.
Just nu befinner jag mig i Sverige, i Stockholm. Just nu är allt mer än bra. Jag trivs här och är äntligen i Sverige. Jag valde rätt familj var jobba som au pair. Här får jag bo i ett stort hus i fint område. Jag har en liiten väldigt viktig och kär lillasyster hemma. Har summer romance och har haft väldigt kul och kommer göra en kul roadtrip. Jag har en härlig familj och vänner. Jag har fått lära känna nya människor. Jag har blivit självsäkrare. Jag njuter av livet. Jag är lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar