söndag 3 juni 2018

Ett år äldre igen

Ett år äldre blev man igen men syns fortfarande inte på ansiktet, hälsningar från en babyface.
Jag har haft en underbar födelsedag! Min kille överraskade mig med dag spa och brunch på Högberga gård om dessutom inte ligger alldeles för långt ifrån oss. Det var mysigt att bara sitta och slappna av i en varm pool vid havet. Det fanns också en liten kall pool och bubbelpool. Det blev så varmt i bubbelpoolen att man hade inga problem att hoppa in i kalla vattnet efter :D
Brunchen var inte den bästa för mig som inte äter rött kött eller fisk som inte är genomstekt, gillar inte konsistensen av kallrökt fisk. Skulle vara skönt om man tog hänsyn till vegetarianer så de inte bara behöver äta plättar, kokt potatis och blomkål..Men tur för mig att efterrättsbord var toppen! Och utsikten var ju heelt magisk överallt. Nu vilja åka på en spahelg nångång i framtiden!
Dagen slutade med sushi som vi åt vid havet. En magisk födelsedag på Lidingö, kan inte klaga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar