lördag 30 juni 2018

new wibes eller?

I torsdags var jag så jäkla nervös inför min intervju även om har gått på intervjuer hela våren. Men asså detta ställe kändes så bra och de som intervjuade mig var super trevliga och roliga. Vi snacka mycket sidan av oxå och har aldrig varit på så slappnad intervju! På måndag är det dags att gå vidare till nästa steg och herregud vad nervööööööööööös man är! Jag är jätte taggad för att jobba men lite rädd oxå då det har hänt mycket senaste året. Men jag har bestämt mig att vinna min fobi och skapa kontakter! Jag tror att stämningen och människorna påverkar mycket och detta stället verkar så bra för mig. Så som jag hade roligt på jobbet förra sommarn trots tuffa jobbet med hemsk värme. Nu vill jag bara ge så bra intryck av mig själv som möjligt och hoppas att jag inte går miste arbetsplats jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar