måndag 20 februari 2017

Vanligt liv

Livet rullar sakta framåt varje dag. Men varje dag är likadana. För mig spelar det knappt någon roll om det är vardag eller helg, får oftast sova länge varje dag förutom dem dagarna jag har föreläsning men dem är snart slut. Hur tråkigt det är egentligen att plugga. Men utan pengar kan man inte göra så mycket. Studentlivet suger ju. Får väl bara använda hela studielånet och vara gift med nordea 1000år.  Men då skulle man kunan resa och göra saker och ting..
Jag behövde inte mer fira min foreveralone day. Fösta gången i mitt liv var jag inte singel på alla hjärtans dag. Och fick en ros av en rätt människa! Konstigt nog fanns det inte så mycket kärleksbilder t.ex på insta. Förr hata jag såna, mådde illa av såna. Numera bryr jag mig inte så mycket faktiskt. Förutom att fattar inte vissa som lägger bilder varje månad "2 månader med älsknling. Älskar dig så myckket" och blabla. Jag behöver inte lägga ut såna bilder. För mig räcker det att personen själv vet hur mycket han betyder för mig. Ibland vill man ju visa världen hur lycklig man är men för mycket är för mycket. Och att vissa uppdaterar bilder bara på sina älsklingar och då när de firat nåt så som dem skulle bara leva för sin flick/pokjvän.. Jag är en ung stark kvinna jag behöver ingen att leva för. Jag är lycklig och min pojkvän gör mig alltid så himla glad. Hade jag ett eget hem (asså lägenhet) skulle jag ha allt jag dröm om (förutom inte är gift men det är nog inte dags på länge haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar