söndag 5 februari 2017

Egen müsli

Jag märkte en annons på facebook för ett tag sedan. Jag klickade till sidan och hittade en sida från mymuseli. Där kan man själv välja hurdan müsli man vill ha och mixa helt själv med alla möjliga ingerdienser. Man får välja efter müslimix bär, nötter, frukt, frö och sånt til i din müsli. Jag tyckte det var värt att testa så beställde egen müsli för en vecka sen och i fredags hämtade jag den. Fick på köpet ännu sex stycken små burkar med müsli så får testa såna färdiga mixer oxå. Jag var väldigt nöjd även om detta inte är det billigaste. Till exempel hallon i müslin var riktiga stora torkade hallon inga små smulor alltså! Rekommenderar testa om man vill mixa sin egna müsli som dessutom är egologisk. Roligaste är att du får själv hitta på namnet på din egen müsli.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar