tisdag 24 januari 2017

Bra kvalitet på service?

Så jävla va bra service skatteverket har. Jag gick idag och o köa för id-kort idag och köade där nästan en timme innan det stod 144 och det var min tur. MEN nån liten grupp med utlännningar gick där o fråga nåt och kvinnan där fråga mig om det var mitt nummer och min tur, JA. Hon ba kan du vänta en stund så hjälper jag dem. Asså jag ska stå o vänta där på min tur???
Ja sen hade inte min namnförändrin ännu registererads där så blev inte ansöka idag. Jag ändrade namnet i sverige nu för 3 veckor sen hos skatteverket o hon där sa att det tar 1-2 veckor (och fyllde ju ansökan tillsammans med henne så allt var rätt)... Fråga av nån vem kan hjälpa mig med detta men sen insåg jag att hamnar vänta igen ca 1h (som är bort av min tid för att plugga o har snart första examen..) så hon rekommendera mig att ringa dit ist. Ringde till kontoret som jag var då för 3 veckor sen och fick vänta 30min i mobilen och utan någon info alls stänge de av de??? liksom vafaaan! Skrev sen ett surt meddelande till dem och hjör jag snart inte något av dem får jag ringa o maila dem igen.
Jag har inte på länge varit så arg och så rasande som jag var idag. Pga detta fick jag inte sovit som orskadade att jag var extremt trött och kunde inte koncentrera mig på föreläsningen och gick därifrån tidigare pga jag skulle hinna i tid till skatteverket. Jag som skattebetalare ska inte fan behöva vänta på min egen tur någon annan som inte kunnat ta sin lapp och köa sin egen tur. Sen så skulle jag behöva id-kortet eller lappen av ansökan att jag kan delta i examen som är snart.. Men en positiv sak idag; Jag älskar så mycket mina nya läppar haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar