måndag 20 juni 2016

Livet är bara jobb

Mitt liv är väldigt vanligt och tråkigt just nu. Jag jobbar jobbar o jobbar o på kvällarna ligger jag bara halvdöd i sängen. Men sen så gillar jag det. Jag gillar mitt jobb på hemtjänst. Det är så givande och jag gillar de flesta kunderna. Och hur fysiskt jobbet är. Trots att jag har börjat äta (regelbundet) igen så har jag gått ner i vikt. Inte mkt men ändå. Jag klagar inte haha. Man behöver inget gym lr liknande i detta jobb!
Förra veckan var en bra vecka. Jag fick träffa 3 nya människor. Fick vara social och snacka mycket skit. Och se nya sällen! Nu har jag åkt roslagsbana, saltsjöbana, lidingöbana/tåg och tvärbana! Enda som fattas är nockebybana eller vad det nu hette! Coolt. Jag har inte så mycket att berätta. Jag lver och livet rullar framåt. Och om 6 veckor är jag i FInland, orkar inte vänta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar