måndag 4 april 2016

Rädd

Det är så att jag slutar jobba som au pair typ den 20 maj o den helgen tror jag flyttar. Och då slutar redan min bitch oxå men tyvärr ska hon redan då till Finland. Vi skulle fira min födelsedag. Vi skulle ha kul och hon skulle baka mig kindertårta. Men hon kommer till Stockholm senare i juni när jag fyller redan den 3. Vad ledsen man blev när man satt på tunnelbanan.. Nästan alla mina vänner sticker från Sverige under sommaren, vissa kommer tillbaka andra inte.. Känns så ensamt så kan helt bra bara jobba hela sommaren. För att hellre jobbar jag hela sommaren och får pengar än sitter ensam i mitt rum.
Livet börjar le mot mig äntligen. Jag känner mig såå positiv, energisk och lycklig. Men tar livet en viktig människa bort från mig min största stöd, så ger det en annan ist då? Jag hoppas verkligen det. Hade aldrig trott att får en så bra FINSK vän här och att jag skulle gråta för en finne (förutom min för min familj)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar