onsdag 30 mars 2016

mot ljusa tider

Det var länge sen.. Vet inte med vad jag skulle börja! Det har hänt mycket men positiva saker. Nu vet jag varför denna familj har känt så irriterande och allt. Vi prata om allt en kväll med hostmamman och hon sa att jag har byggt en stark mur runt mig och inte släpper folk nära. På något visst äre väl sant. Försöker skydda mig och bli starkare. Sen så denna situation var så konstig och nu då att undrar inte alls att var så virrig och allt.
Sen idag well jag fick jobb! Sommarjobb iaf! På finska hemtjänst. utan utblidning lr erfarenhet av gamlingar. Omg! Kommer jobba mkt i sommar och detta är mitt första riktiga jobb nånsin! Så slipper att stressa om pengar på sommaren, så skönt! Nu fattas bara rum här i sthlm men det har jag börjat leta efter redan. 
I måndags sökte jag faktiskt på SU oxå. Och på måndag-tisdag natt kunde ajg inte sova för att hade såå bra känsla av allt. Allt kommer att lösa sig och jag kommer nog in på SU. Vet inte till vilket program men det spelar inget roll! Så allt går väldigt bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar