måndag 7 mars 2016

Energi

Trots att jag är i Sverige så åååhh hur mkt jag får glädje av svenska låtar fortfarande! Och hur pigg man blir fast man skulle vara super seg. Jag känner mig otroligt stressad dygnet runt. Jag har bara 15 veckor kvar här! Så glad över det, never again be an au pair! Meeen det betyder mkt stress och mkt nytt! Jag vet inte vad jag ska göra med banken...  Borde jag gå fråga att kan vi ringa till nordea? Måste få öppna konto här.. Asså är ju inte handelsbankens fel att nordea bara inte gör sitt jobb..
Jag hade riktigt skön  helg. Jag hade mina två käraste flickor på besök, mamma och lillasyrran <3 Vi hade mysigt och skoj och fast jag hamnade vakna klockan 6 båda mornarna var det värt det. Jag ser dem senast i augusti när flyger till Finland om de inte kommer och hälsa på mig i juni :)
Snart börjar det bli dags att leta ett rum och jobb.. Så otroligt stressigt. Och nästa helg söker jag redan på SU! Tiden går sååååå snabbt nu! Jag är inte redo n. Har inte mamma som fixar saker åt mig. Jag måste klara allt sj första gången och ännu i ett annat land.. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar