tisdag 15 mars 2016

Nya grejer

Tro eller ej men jag blev idag intervjuad till radion! Eller det blir en artikel till finnblicken och sen den bandade intrevjun. Så spännande och helt galet! Jag hoppas jag var bra. Det är inte alltid så lätt stt svara på frågor. Jag har ju aldrig varit ens på jobbintervju! Men ni får hit länken när allt är klart :)
Journalisten kontakta mig via min finska au pair blogg. Därifrån har jag fått nästan alla mina finska vänner här och ahr blivit sådär lite populär. Det är väldigt kul!
Och jag hade en helt galen helg! Men vääldigt skoj och spontan. Jag skrattar fortfarande när tänker på den. Jag skulle bara till puben med min vän, men sen så var jag på två olika pub och på en klubb som hade 23-års åldergräns! Jag hitta mig från Västerhaninge så nu har jag sett lite till Stockholm haha! Men nubörjar det vara dags att sköta viktiga saker och är extremt stressad.. Håll tummen att allt löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar