fredag 29 april 2016

Innan jag fyller 20 har jag hunnit..

... klara mig depression
... klara mig olyckan
... bli storasyster <3
... resa i 5 länder
... studera 4 olika språk (engelska, franska, tyska, spanska)
... klara mig gymnasiet och tagit studenten
... vara på kryssning ensam med vän
... flyga många gånger ensam
... flytta till Sverige
... få ett riktigt jobb
... slösa bort mer än 1000 euro
... supa på pub
... ha en summer romance
... äventyra runt i Stockholm
... skriva under min första hyreskontrakt



Sen så hinner jag ännu bli t.ex bostadslös för 10 dagar. Min hostfamiljens gamla au pair kommer hit o bor i 6 veckor och genast hon kommer hit så måste jag ge mitt rum till henne.. Jag får packa alla mina grejer till mina väskor o påsar o flytta till deras gamla förråd numera massagerum. Där finns inget fönster och sånt :):):) Får madrass dit o får sova där yay! 1 juni flyttar denna tjej till Sollentuna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar