måndag 18 april 2016

Glädje och gamla minnen

Jag hade hela helgen jobb och var liite trött. Men inte en enda gång irriterad, inte alls. Pga att var så strött så bara skratta åt mig själv när det hände allt möjligt haha. Barnen var lugna hela helgen. Har svårt att tro att vi slapp bråk heela helgen! Jag vet inte äre det att vet att det är bara 34 dagar kvar i detta hus ca 25 arbetsdagar som au pair! Men det var skönt att var ledig redan kl 17 igår och för att solen börja äntligen skina så gick jag på en låång promenad!
Det är bara en sak jag kommer att sakna här i Täby. Havet. Älskar att det är bara 500 meter till havet och kan promenera längs stranden. Försöker nu promenera så ofta jag bara kan och hinner. Snart är jag inte här! Jag bosätter mig väl i Sollentuna så nu håll tummen att denna gången allt lyckas!
Och igår tog jag en liten risk. Hade velat skriva många gånger åt min summer romance på fb. Hade inte hört om honom något på 7 månader då på hösten blev han irriterad på mig. Well skrev honom igår. Vet inte ens varför men han svara och vi har snackat mycket. har mycket goda minnen av förra sommaren och kan bara tacka honom för dem :) Nu går vi mot min första sommar i Sverige, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar