onsdag 13 april 2016

38 dagar

Det är mindre än 6 veckor kvar här! Helt galet. Igår fick jag samtal av the  boss. Ska i nåt tag till kontoret o kolla väl på saker o så. Men hon ringer ännu lite senare så kolalr vi allt. Jobbet börjar väl 23 maj spännande!
Jag har väl hittat ett rum jag kan hyra hos en trevlig Sverigefinne. Jag måste bara lösa vårt problem så att vi båda får våra stöder vi behöver.. Men tror att det kommer att lösas snart. Jag har bara väldigt bra känsla av allt trots att jag är ganska stressig just nu. Men allt löser sig. Detta kommer att vara mitt år. Helt klart.
Och det är en sak jag borde lära mig. Eller hur skulle man säga det.. Hur vågar jag nånsin släppa människor nära mig. Har redan byggt så stark mur runt mig.. Förr hade jag mur runt mig för att var väldigt blyg. Nu har jag den för att rädda mig sj och skydda mig själv av att bli sårad och av hemska saker. Jag har svårt att tro att alla inte vill illa men kanske man märker det så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar