lördag 20 juli 2019

en börda

Jag känner varje dag att jag är en stor börda. Jag är kanske en liten börda för samhället då jag knappt får hjälp av samhället men väldigt stor börda ekonomiks sån för min kille. Jag har bokstavligen snart slut på alla pengar. Har svårt att hitta job pga lite erfarenhet samt jävla soial fobin. Jag går runt varje dag och känner att jag borde inte vara här. Jag vill inte dö jag vill inte ge upp och jag kämpar så hårt men inget händer.
En rektyterare mailade mig att de kanske skulle ha några jobb samt skickade länk. Jag kikade in och tänkte men dehär passar ju bra! Och skulle börja om två veckor. Efter samtalet med honom sa han ba att just nu  har de inga jobb då det är hög semestersäåsong. Asså att bara ljuga sådär! De hade ju kunnat ta in mig p intervju för att få en bättre bild av mig men näe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar