onsdag 14 oktober 2015

ansvarig

Denna vecka har jag väntat på länge. Har semerster av flickorna! Trots att har huvudansvaret av allt i huset så har allt gott ganska bra. I måndags lyckades jag ändå ha problem med cykel låset, fick inte öppnat det o hahah tog den ändå hem o boom nu har hjulet tort håll så hela hjulet måste bytas! Jag hade ny tre dagar hostmammas syrrans man här o hjälpte mig och va skönt att den finnen stack i morse, börja nästan tappa nerverna :D Ikväll kommer barnens farmor men med henne har jag "jobbat" tidigare oxå. Hon är en gammal tant men ändå helt trevlig.
Igår när jag hade så bra tid var jag på lucnh med min vän i vasastan. Det var sååå gott med lunchbuffë! Och att man fick glass där oxå alltså såå toppen! Under denna vecka så har jag haft lite mer ledigt trots att har förstås hamnat vakna lite tidigare när varit tvungen att väcka killarna oxå. Det har varit lite stressigt men ändå lugnt och rolig att vara ansvarig här, nu när jag har här bara tre barn. Idag köpte jag lite starbucks och energi dryck med hostmammas pengar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar