tisdag 20 oktober 2015

Game addicted

Jag var o shoppa lite i lördags. Bland annat hitta jag Sverige-gosedjur till syrrna, ett lam. SÅ mjukt och skönt så att har nu sovit med det några nätter.. Tänkte att det doftar mig sen när syrran får det.. :D
Jag var så stolt över mig själv när var oshoppa ensam i gamla stan. Tyvärr fick jag inte tag i nån som hade kunnat träffas och hann se min au pair kompis bara snabbt så jag imploderade mitt i sthlm. Satt i gallerian och grät och fick panikångest. Det räckte bara att se ett par som var ihop kanske 15-åringar och så. Det är som nog skulle slå dig hårt i ansiktet när du fattar att du är helt ensam. Jag som bara vill träffa svenskar när jag äääntligen har möjlighet..
Jag har följt en finsk kändis på snap och han spela agar.io. Nu hade jag äntligen rum att ladda appar till min mobil så ladda det spelet och nuu kan jag inte sluta spela det! Det är säkert enklaste spelet nånsin och man kan bara inte sluta spela det. Mina nicknames har varit b.la Finland (finsk falgga då), Sweden (svensk flagga då) och nasa. Nu spelar jag bara med nasa, coolt hahha. Och man kan spela det bara på datorn oxå, bara att skriva till google agar.io  men jag har varnat! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar