lördag 28 december 2019

Hur gick det med mina mål?

Året närmar sitt slut så jag täntke att det är bra tllfälle att se hur jag lyckades med mina mål. Kan redan säga att lyckades inte helt med alla men någonting har hänt!
Mitt första mål var att må bra och slippa panikattacker. Well jag mår iaf myycket bättre nu än vad jag gjorde början av året. Men tyvärr har jag haft mer panikattacker i höst/vinter men jag har lärt mig känna orsaker som ligger bakom dem,
Andra målet var att stretcha för att få spagat. Well not gonna happend haha. Jag är sååå dålig på att strecha.
Tredje målet var att  bearbeta problem och möta rädslor. I januari gick jag ensam till gymmet för första gången. Första veckorna/månaden vågade jag bara gå upp och köra ccrosstrainer. Nu då? jajamen oavsett dag så kör jag själv. Och ja, utmanat mina rädslor b.la kört PT pass som jag aldrig kunde tro att jag skulle klara mig. Det går framåt även om det finns jobb kvar!
FJärde målet var att må oxå fysiskt bättre. Början av sommaren började vi ett kostschema som ledde till att jag tappade nästan 12kg i vikt och lärde mig äta regelbundet för att orka. Jag kämpar fortfarande med sötsuget men det går framåt!
Sista målet var att lära sig mer om lettering. Har jag övat på det? Inte så mkt men tycker ändå att jag ibland kan skriva riktigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar