måndag 27 augusti 2018

I tusen bitar

Jag hatar att fälla tårar för någon som inte bryr sig. Det känns så tufft. Det gick från en av dem bästa kvällarna till att förlora bästa och en av närmasta vännerna. Sådär på några dagar. Mina vänner betyder oerhört mycket för mig och jag är även redo för kämpa för dem, stöttar oavsett situationen. Och sen bara pga olika åsikter kring valet så är man färdig kasta flera års vänskap till sjön.  Jag har alltid repsekterat andras åsikter och alla har rätt att ha sina åsikter. Så länge nån av min närhet inte har absolut galna radikala tankar så står jag vid deras sida. Men det ändrar inte min syn så mycket att alla år minnen erfarenheter skulle bara kastas bort. Jag är väldigt lojal som vän och sårar någon som står nära mig, det finns inget värre. Hatar ännu mer att vara högkänslig. 
Jag är otroligt ledsen och har svårt att sätta ord på mina känslor nu. Det känns så fel. Jag känner mig som sönderriven i små bitar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar