söndag 25 mars 2018

Vackra Örebro

Vart ska man börja? Jag är kär i Örebro! Det kändes fan nästan irriterande att komma tillbaak till Stockholm.. Kanske för att börjar tröttna på mitt rum eftersom sitter här 24/7.. Menmen trots sömnbristen hade vi det väldigt mysigt. Vi bodde på 4stjärnig hotell helt i centrum. I priset ingick både frukost buffe och eftermiddags fika med sötsaker och tom middag. Vi fick mysigt rum med utsick över ån och slottet.
Som jag hade förväntat mig kunde jag knappt sova under den första natten så jag var helt slut på lördag. Vi tog det lugnt för det mesta. Bästa var att besöka slottet såklart. Där tog vi lite bilder men få lyckades, som vanligt. Efter fikat tog vi titt på hotellets gym och jag provade löpband för första gången. Det var kul men fan borde börja jogga igen!
På kvällen tog vi ett glas i en pub och njöt av midagen på hotellet. Sen slocknade jag bokstavligen efter stjärnonas stjärna. Nu på söndag checka de vi ut från hotellet och gick till wadköping. Asså Örebro är så himla vacker stad, man skulle kunna bara gå och njuta av staden heeela dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar