torsdag 22 mars 2018

Plötsligt händer det

Asså precis man sagt att ett hem saknas så booom kommer värsta bomben och ja nu blir vi verkligen sambos! Helt otroligt!  Jag har hela tiden sagt  att vi har gått igenom så mycket skit nu att börjar bli dags att få lite sol till livet. Så jäkla skönt och spännande att få mitt första egna hem och flytta ihop med nån man älskar! Det kommer bli tjaffs eftersom vi båda har en stark vilja och är envisa men vi kommer att lösa våra små konflikter och njuta av livet, det vet jag. Det är så jävla stor lättnad för mig att få ett fast hem. Jag kan inte må bra när den tryggheten fattas. Nu längtar jag efter flytten och att all stress lägger sig så att jag kan samla mina krafter tillbaks och börja jobba igen.
Imorn drar vi till ÖRERO! Jag är astaggad! Jag är tom taggad för att åka med SJ så bäst att ni visar er bästa sida nu haha. Det kommer vara så mysigt där, hela staden verkar vara så himla vacker. Vi har ett fint mysigt hotell också  och fan vad vi längtar till hotellfrukost! Sen så har jag måånga olika outfits för är så sugen på att fota i den vackra miljön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar