lördag 11 maj 2013

Vååår

Hej!
Har inte skrivit på länge.. Jag har inte bara haft nåt att skriva. Fast min 'fina' berättelse hinner jag nu igen skriva. Det är så skönt!
Nu är det jämnt tre veckor skola och sen börjar sommarlovet. Härligt. Och efter två dagar är det min födelsedag. Hinner nog inte fira min 17årsdagen för har jobb då. Tre första veckor av mitt lov jobbar jag som barnvakt i Lojo. Men slipper hem varje helg som tur :) Tja iaf får man pengar :>
Jag hoppas jag slipper snart till Sverige. Blir helt galen och "Sverige feber" stiger hela tiden! Varför är nästan alla så trevliga och roliga och allt? Nämen det här lättar inte så här..
Äntligen har våren kommit! Eller det är ju nästan sommar. Gud va varmt! Kanske jag får snart använda mina favorit skor! :)
Hade igår lite tråkigt så hittade på "No matter what you say, I am mad anyway".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar