onsdag 17 april 2013

opa gangnam style

Hejsan!
Har haft två så roliga dagar! Igår skrattade jag hela dagen. Hittade på "Julia Style". Hahha människorna lite tittade på när jag var lite vild.. hehhe. Ja, jag vet att är lite galen.. haha får alltid lite galna idéer.. Så livet är inte för tråkigt ;)
Idag hade vi inte tyska. Läraren var ännu sjuk. Men det var bra för att sku inte ha orkat tyska idag. Var såå trött i skolan. Men efter skolan såg jag min vän Elisa. Först försökte jag hjälpa henne med engelska :) Kanske hon lärde sig något.. hoppas det.
Efter det tänkte vi gå ut och fota. Hade min styvpappas kamera men den fungerade inte så bra.
Men vi hade ändå roligt :) Och 'hoppade' gangnam style på vägen. Haha Elisa hade säkert roligt!
Fan måste imorgon spela gitarr.. Som tur är det inte så svårt... kanske :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar