söndag 22 september 2019

starkare än dig

Jag är så glad att jag gjort saker som jag har varit rädd för eller känt mig obekväm med. I måndags så körde jag ett PT pass på gymmet för  att slippa en så onödig rädsla. Jag hade panik hela dagen innan men när det väl var dags var all panik borta?! Jag klarade mig det som var värst av all och fan vad stolt jag var! Jag har fortfarande mycket att jobba med och jag vet att det kommer dåliga dagar då jag kanske får jävlig ångest på gymmet men jag accepterar det. Det är en del av mitt liv men nu när jag utsatte mig själv och försöker sluta överanalysera allt så kanske jag slipper iaf panikattacker på gymmet.
Just nu känner jag mig så jävla peppad för livet! Jag är konstant trött fortfarande men samtidigt har jag så mycket positiv energi att duracell kaninen har kommit tillbaka! Problemet är bara att jag inte kan varva ner och ta det lugnt innan det är "för sent" att kroppen redan säger ifrån.. Jag vill bara så mycket och hatar att sitta still och vänta på att nåt ska hända. Men söndagar får vara lugna dagar. DÅ ska jag bara veckohandla, gymma, laga amt och ba mysa in mig i soffan för att ha en serie maraton! Det är okej. Jag behöver inte ha ful fart konstant. Jag är så tacksam för mitt liv just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar