tisdag 31 juli 2018

Till min pojkvän

Du är världens bästa pojkvän. Låt mig berätta varför.
Du är otroligt stöttande och finns alltid för mig även då när det är jobbigt och jag borde finnas för dig.
Du ger alltid varma kramar och luktar väldigt gott i min näsa.
Du får mig alltid att le och skratta även om jag är väldigt nere.
Du gör mig motiverad och får mig att kämpa vidare.
Med dig kan jag känna mig 110% trygg och bekväm.
Med dig mår jag bara så bra.

Vi har kämpat massa jobbiga saker ihop vilket har förstärkt vårat band. Jag kan inte hitta på något vi inte skulle klara tillsammans. Tillsammans är vi ostoppbara. Du är den finaste människan jag vet. Jag är så stolt över dig. Jag kommer alltid finnas vid din sida.

Jag är stolt för att få kalla dig till min pojkvän. Tack för att du finns. Jag älskar dig xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar