onsdag 13 juli 2016

Varför ska jag straffas?

Igår kom resultaten. Som jag var rädd att min hela värld rasar ner. Det gjorde det. Mina bästa reservplatser var 13 och 16. Jag är så besvilen och så otroligt ledsen. Har gått igenom så mkt skit i mitt liv och kämpat så hårt. Varför får jag mer skit på mig? Jag är redo för att springa under bilen.. Jag skulle göra vad som helst för att komma in i skolan. Mina vänner o alla andra bara får leva min dröm. Min dröm som har fått mig att kämpa genom helvetet och orka leva. Jag vet inte vad jag ska göra. Kroppen orlar inte hemtjänst länge och huvudet orkar inte andra mellanåret. Jag har redan tappat hoppet.. 
För ett år lovade jag mig själv att förlåta alla (t.ex han som körde på mg traktorn) om jag kom in i skolan. Men nu känns det bara som ilskan växer och hatet mot alla ökar väldigt fort. Sover dåligt för att har ångest. Men som tur har jag här en som bryr mig och kan göra roliga saker med honom så jag är inte helt ensam. Finns ju liten chans att allt blir bra ännu men seriöst jag orkar inte tro på det..
 Förra veckan hade jag mina släktingar på besök. Vi var en hel dag i Skansen och såg en hel del. Skansen är så vackert ställe att man vill alltid gå dit igen och igen. Eller ja, jag var där senast ca 10 år sen.. Men åhh vilka godsaker man kunde köpa där! Sen visade jag såklart lite Stockholm till dem och förde dem till min favorit restaurang; soft bar&kök som dock var en besvikelse. Maten kom en timme sen, var inte färdigt kokt och vi fick ändå betala hela priset och ha otrevlig personal. Värsta besvikelsen för att har varit där förr oxå och då har allt funkat..  Hann oxå visa dem medeltidsmuseet nära slottet. Ett av mina favoriter här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar