lördag 23 februari 2019

Om man inte räcker

Ibland känner man sig så otillräcklig. Jag vill komma in i vardagen, jobba. Men pga alla problem och dåliga erfarenheter är jag så rädd att ens söka ett jobb. Tänk om jag inte är tillräcklig eller att dem förväntar sig nåt helt annat från mig än vad jag är. Och vad kan jag söka där jag kan ta steg mot social fobi utan att ta för stort steg göra det värre.Tänk om jag inte klarar det och hamnar här igen. Jag är väl mest att folk ska tycka illa om mig som vanligt. Särskilt när jag hörde att min förra chef snackade skit om mig efter hon hade sparkat mig därifrån. Men samtidigt är det ju bättre skicka många ansökningar även om man inte helt hundra matchar alla kriterier än att söka bara några få platser. Men det är lättare sagt en gjort! Jag börjar känna mig bättre för varje vecka men detta tär på mig. Men man måste våga för att kunna bli modigare och komma vidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar