lördag 10 december 2016

Här igen

Det var länge sen när jag skrev hit senast. Mycket har hunnit hända. Mycket dåliga saker som har gjort mig så jävla stark. Jag fick nytt jobb i september, men början på oktober fick jag sparken och samma dag hamnade min nära människa på sjukhuset pga allvarlig sjukdom. Nu vet jag hur det känns när allt precis allt rasar ner på en och samma gång! Det var svårt och tufft att komma tillbaka till livet som man skulle kunna säga. Men jag fick hjälp och jag blev närmare en människa som gör mig väldigt glad.
Jag hitta även ett nytt jobb inom kundtjänst på parfym.se. Jag gillar att får använda båda språken på jobbet. Litet sött företag med bra stämmning med trevliga kollegor! Och produktena själva vad dem själjer, ahh jag älskar dem! Har nu beställt där två gånger allt möjligt pga för billiga priser. :D Och jag skulle inte kunna vara mer nöjd! Och jag som har letat efter parfym och nu hitta jag två härliga dofter med 250kr! Jag rekommenderar abslout parfym.se jag skulle inte kunna älska det mer och sååå glad att får jobba där oxå!
Och en av mina största drömmer kommer bli sant. Jag kommer nämligen plugga på Stockholms universitet! Det blir nationalekonom som fristående kurs så krävs lite mer att ta examen när man inte läser program men det är absolut värt det! Jag kan fortfarande inte förstå att jag kommer att plugga på UNIVERSITET i Stockholm!! Och med min bästa vän!
Hela hösten har jag mått skit dåligt och velat bara ge upp med allt men nu nu börjar det gå framåt. jag vågar inte säga att jag är lycklig för då blire katastrof och allt skiter men asså jag är väldigt nöjd med livet just nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar