torsdag 12 maj 2016

En vecka kvar

Tiden går så sjukt snabbt. Kommer ihåg när tänkte att det är ännu ett halvår kvar, sen två månader, en månad och nu bara en jävla vecka! Det mest positiva med detta au pair ret var att jag fick vara i Sverige och fick mitt liv hit så att kan stanna här! Jag har blivit modig självtändig och vågar numera göra helt vanliga saker här ensam som inte klarar mig av i Finland. Och 2 och halv månader till FInland! Längtaar såå och hoppas att mamma och syrran hinner komma o hälsa på mig under sommaren! I Finland ska jag mysa med katterna såsåsåsåå mycket <3
Min the boss skulle ringa närmare så att komemr till kontoret ja visst ska man ju skriva kontrakt. Jobbet borde börja den 23 o hon har inte ringt.. Tyvärr måste jag ringa till kvinnan som intervjuade mig imorn o be att bossen riger till mig har inte hennes nummer eller vet inte vilket det är och minns inte ens vad hon heter.. Det går bra haha. Om en vecka måste jag ge mitt rum till familjens första au pair -.- Hon kommer hit för 6 veckor på nån praktik. Ja den som stannar längre ska ha rummet så jag ska sova i massagerum/förråd utan fönster. Ja vem som har mest saker..... har redan packat en stor reseväska och 3 påsar o en väska and I have still too much stuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar