söndag 6 april 2014

Födelsedag och allt annat

Hejsaan!
Nu hade jag bara tre prov, och jag tror att alla blir nog godkända iaf! VIlken stress man hade! Och nu ifredags när jag hade ledig dag så kunde jag inte slappna av så mkt. Jag började baka genast på morgonen för att mamma hade födelsedag och jag skulle överraska henne. När hon kom hem en sväng så såg hon nåt i kylskåpet så jag lyckades inte heeelt överraska henne, men ändå visste hon inte om tårtan ^^ Och den blev så himla go! Harätit sååå för mkt hahah. igår hade vi sen någragäster på kaffe och så. Jag gilladeinte glutenfria tårtor/pajer så jag åt mest min egen tårta och har säkert ätit hälften av den själv XD  Men nån måste ju äta den!
idag är det så slö dag. Jag som tänkte dansa lite men jag har nu bara typ legat i sängen och ätit choklad! Men lite måst man slappna av idag, ja imorn börjar det sista perooden så det är typ under 8 veckor till sommarlov!!58 dagar till min födelsesag :P Åh men tuff blir den för att har varje dag åttans morgon så hamnar varje morgon vakna klockan sju, som egentligen är ganska bra för då blir man liksom van när man vaknar samma tid varje dag, men första vecka blir svår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar