söndag 13 april 2014

en tuff vecka

Hejsan!
Dethar verkligen varit en tuff vecka! Och 5 kvar... Jag vaknar varje dag nu klockan sju och det är verkligen tufft. Jag klarar mig i skolan men hemma orkar jag absolut göra inget!Just och just läxorna och sen ligger jag bara i sängen,vad kul.. Längtar till provveckan, då får jag sova 40 min längre och det är verkligen mycket på morgonen.
På lördagen hade jag namnsdag yay! Och till och med 7 personer kom ihåg det, åhå ^^ Och jag hade kul morgon tack vare kattensvassa glor ( som du kan se på bilden). Och sen åt man förstås för mycket choklad, fy mig. Och nästa vecka är det ju påsk så mer och mer choklad, hjälp!
Och nu har jag fått problem i knät. Kan inte gå utan att det gör ont och känns nästan attknät går ur led :s Det skulle nog inte vara värst kul!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar