fredag 9 augusti 2019

När man minst anar

Jag jobbade i projektet i april hos en rektyteringsfirma och gjorde ett bra jobb så de ringde mig i tisdags och sa att det skulle finnas ett kortvarigt jobb utan samtal. Såklart blev jag intresserad och det blev intervju på torsdagen. Men sen i onsdags fick jag oväntat samtal och så  blev det en till intervju för en heltidstjänst då. Var väldigt glad för det, för det ligger nära mig och hade bombat dem med min ansöka flera gånger. Och idag fick jag jobbet! Alltså hade fått båda och första stället verkade hur härlig arbetsplats som helst men behöver en heltidstjänst verkligen. Jag är sååå peppad för att lära mig nya saker och lära känna nya människor och bara våga leva! Dessa två intervjuer gick så bra för mig jag har inte känt mig så självsäker på ett bra tag! Precis när det började se riktigt illa ut så löste det sig tillslut! Och är så glad att jag verkar ha en vettig, öppen och positiv chef så hoppas verkligen att det går bra nu. Man ska vara envis och kämpa på särskilt då när det känns som mest omöjligt. För inget är omöjligt om du kämpar och jobbar hårt! Man ska inte låta andra trycka ner en. Du lever ditt liv för dig själv och gör saker för din egen lycka amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar