torsdag 14 september 2017

Mitt nya rum

Jag vill inte flytta på lääänge nu. Min flytt var kaos mest pga jag råkade tappa min mobil natten innan. Man ska inte använda sin mobil mitt i natten i stan, håll den bara i väskan!
Men jag är jäätte nöjd med mitt rum. Har fått inreda det precis som jag vill. Har en större mjukare säng som sover gott i. Ännu saknas det några tavlor och matta i mitt rum men snart så! Och hur jävla skönt är det inte med eget badrum!
Har träffat några av mina nya grannar och alla verkar trevliga. Korridorlivet är väl ändå ganska najs. Bara att det märks att flera studenter som delar köket, det kan vara väldigt rörlig där som jag tycker är äckligt..
Nu skriver jag min första hemtentan och fan vad det kan vara svårt att fokusera! Man tror att man har fullt focus och sen 20 minuter senare hittar man sig själv från youtube där man kollar på onödiga klipp. Meeen jag har ju tre dagar tid att skriva hemtentan och under denna första dagen så fick jag ihop nästan en sida text så kan väl ändå säga att det går bra! Jag har bara ingen aning vad jag snackar i texten.. jag tror att min talang är att skriva utan att tänka på det jag skriver så det blir ganska onödigt haha.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar